Contact | Sitemap          

Home
   
 
Workshop Beleef Klantbeleving
Kwaliteit, betrokkenheid, succes: wat je verkoopt moet je uitstralen. Kees de Wild van het Nieuwe Bedrijf leert uw medewerkers in de workshop ‘Beleef Klantbeleving’ door de bril van de klant te kijken. Bewustwording. Wat valt op als je het pand binnen loopt? Wat zie je als je tien minuten in de wachtkamer zit?

Speciaal aanbod voor facilitaire medewerkers juni 2016
U kunt inschrijven voor een praktische workshop 'Beleef Klantbeleving voor Facilitaire medewerkers' op dinsdag 14 juni en donderdag 23 juni 2016.
Deze workshop bestaat uit een tweetal onderdelen:
1.    een dagdeel workshop in groepsverband waar, naast theorie, ook praktische voorbeelden, films en situaties behandeld worden.
2.    een persoonlijke begeleiding op de werkplek, waar direct bruikbare tips uit voortkomen.

Wat levert de workshop Beleef Klantbeleving op?
De deelnemer leert door de ogen van de (interne) klant te kijken, weet en
beleeft wat de waarde van facility is en zal gemotiveerd raken om zijn klanten
optimaal te bedienen; echt het verschil te maken!
Na deze workshop weet en ervaart de deelnemer hoe belangrijk de houding
en competenties van een facilitaire afdeling zijn voor het totale succes van de
organisatie.
Na deze workshop heeft de deelnemer een aantal handvaten die hij de
volgende dag al kan toepassen.
Bekijk de flyer (pdf)
Ga naar het online inschrijfformulier



 
Adresgegevens

adres   Damasthof 11
5281 EA Boxtel
email   info@hetnieuwebedrijf.nl
web   www.hetnieuwebedrijf.nl

Kees de Wild in actie











Informatie over de workshop (pdf)
  Inschrijven voor de workshop

Het nieuwe werken

Kees de Wild gaf een presentatie voor de branchevereniging van de Vending Branche (VIDA).
Bekijk de presentatie